Πέμπτη, Απριλίου 18, 2024

«18 Απριλίου 2024 – μπροστά απ’ το Δικαστικό Μέγαρο της Ρόδου»


Τι αφήνει πίσω της η σημερινή δυναμική παρουσία πλήθους εκπαιδευτικών, γονέων, φορέων, μαθητών κι εν γένει πολιτών στο κέντρο της Ρόδου;

 

Σε πρακτικό επίπεδο: την προσωρινή άφεση δίχως όρους δύο εκπαιδευτικών που βρέθηκαν στο μάτι του κυκλώνα εξ αιτίας της καταγγελίας ενός γονέα να τους αποδώσει την κατηγορία «συνέργειας στην αρπαγή των τέκνων του» από τον άλλο γονέα. Η κατηγορία είναι σε επίπεδο κακουργήματος – και οι δύο εκπαιδευτικοί θα ελεγχθούν σε επόμενη φάση απ’ την Δικαιοσύνη για τις πράξεις τους, όσο παράλογη κι αν ηχεί αυτή η κατηγορία.

 

Σε νομικό επίπεδο: γίνεται εμφανές πόσο ευάλωτες είναι περιοχές της σχολικής ζωής σε σκιερές γωνίες της νομοθεσίας. Και μιας νοοτροπίας ισχύος και επιθετικότητας απ’ την μεριά πολιτών που δε βλέπουν μπροστά τους τον άνθρωπο που φροντίζει τα παιδιά τους, αλλά διαστέλλουν το πεδίο της οικογενειακής σύγκρουσης στο σχολείο των παιδιών τους.

 

Σε ψυχολογικό-συναισθηματικό επίπεδο: απέναντι σε συνθήκες τέτοιας έντασης και παραλογισμού όχι μόνο συνάδελφοι των 2 εκπαιδευτικών, αλλά μεγάλο μέρος της τοπικής κοινωνίας, σύλλογοι, φορείς, οικογένειες, αντέταξε την αλληλεγγύη. Την ανιδιοτελή υποστήριξη στον άνθρωπο που διώκεται αφημένος δίχως τα απαραίτητα θεσμικά υποστηρίγματα.

 

Σε θεσμικό επίπεδο: επείγει η θεσμοθέτηση νομικών υπηρεσιών στις Α’βάθμιες και Β’βάθμιες Διευθύνσεις της χώρας. Ο όρος «Συνήγορος του Εκπαιδευτικού» και δόκιμος και λειτουργικός είναι – σε σχέση με την νομική υποστήριξη που χρειάζεται, για να αποφεύγουμε εκτροχιασμούς αυτής της μορφής κι έκτασης. (Ας αναρωτηθούμε τι ξόδεμα πόρων συντελέστηκε συνολικά αυτές τις μέρες καθώς και τις επόμενες, για να εξεταστεί μία τέτοια υπόθεση).


 

Διότι, όπως σωστά υποστήριξε ο κατηγορούμενος Διευθυντής σήμερα: «στη θέση μου ή στη θέση της νηπιαγωγού – θα μπορούσε να βρίσκεται ο καθένας μας».



[Οι φωτογραφίες - από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της τοπικής μας κοινωνίας]

Δεν υπάρχουν σχόλια: