[Συνοψίζοντας]
ή πώς
αυτό τον δημιουργικό άνθρωπο χρειάζεται να καλλιεργήσει (και) το ελληνικό
σχολείο – κι όχι τον στείρο ή μονόχνοτο καταναλωτή πληροφοριών.
Και δεν αποτελεί
υπόθεση μόνο του "συστήματος" αυτός ο δρόμος – είναι και η δική μας
στάση, η στάση των εκπαιδευτικών και των γονιών: κάτι που αναδεικνύεται
εντονότερα σε αυτήν την ρευστή περίοδο του "άνοιξε-κλείσε τα
σχολεία".
Δεν
είναι μια «χρονιά χαμένη» – όπως
ακούω και διαβάζω από διάφορες μεριές. Είναι μια χρονιά διαφορετική – σε
μείζονα βαθμό – κι απαιτεί άλλη κλίμακα υπομονής κι ευρηματικότητας από
οποιαδήποτε άλλη στο παρελθόν.
Τα
παιδιά ξέρουν πολύ καλά να μας διαβάζουν.
Το παράδειγμα μας. Αν αυτό απεικονίζει τις δυναμικές της ευελιξίας ή τον
κομφορμισμό της γκρίνιας.
Κι αυτή
η παραδοχή μάς οδηγεί στο πιο μεγάλο μάθημα απέναντί τους: στο ποιοί είμαστε - ή πιο σωστά, ποιοί γινόμαστε μέσα σε αυτή την
πρωτόγνωρη ιστορική συνθήκη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου